czwartek, 28 stycznia 2016

Moje inspiracje



Gdzie szukam inspiracji, motywacji, informacji? Cóż, nie będę chyba nad wyraz odkrywcza - głównie na innych blogach! :) Ciekawi kogo podczytuję w wolnych chwilach? Już spieszę z doniesieniami!

Oczywiście, blogów, które regularnie odwiedzam, jest znacznie więcej, ale dzisiaj skupię się na tych "dietujących", no czy po prostu pozostających i inspirujących w tejże tematyce. Kolejność dowolna, przypadkowa. Nie kierowałam się alfabetem, nie kierowałam się rosnąco-malejącą sympatią, wszyło po prostu.

Dr Lifestyle - świetny blog, świetna autorka. Prawdziwa autorka. Nie kreuje się na kogoś, kim nie jest, podąża swoją drogą i wierzy w to, co robi. Kopalnia wiedzy, ogromna inspiracja. Zdecydowanie polecam!

Dietetyczne niebo - oj lubię tu zaglądać, lubię. Interesujące i pyszne przepisy. Całkiem sporo przepisów. Całkiem sporo motywacji. Znam, zaglądam.

Z otyłości do krągłości - choć otyłość jest mi zjawiskiem obcym, to wiem, czym jest walka z samym sobą, ze swoimi słabościami. Chętnie podglądam codzienność i postępy autorki. No i zachwycam się ładnymi zdjęciami posiłków na instagramie ;)

Nie jestem w ciąży, jestem gruba - kolejna interesująca propozycja. Podobnie - lubię podejrzeć co tam nowego się dzieje, co słychać, jak idzie. I lubię poczucie humoru. :)

Codziennie fit - hm, jak tak myślę, to chyba jest to mój numer jeden. Tam jest przecież wszystko, czego do szczęścia potrzeba ;) I ćwiczenia, i proste przepisy na szybkie i pyszne dania, i motywacja, i kopalnia informacji. A wszystko to podane w łatwy i przejrzysty sposób. Marta zasługuje na co najmniej jakiś medal, bo odwala naprawdę kawał dobrej roboty :)

Grubaska w małym mieście - ten blog śledzę już od dawna i bardzo lubię. Prosto, szczerze, sympatycznie. Na spokojnie, stopniowo, bez dążenia po trupach, tak jak lubię ;)

Smak zdrowia - całe, całe mnóstwo świetnych przepisów! Gorąco polecam!



Macie swoich dietująco - motywujących ulubieńców? Podrzućcie linki! Chętnie odwiedzę nowe blogi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Bardzo mi miło, że poświęciłeś swój czas na przeczytanie tego, co miałam do powiedzenia. Chętnie odwdzięczę się i przeczytam, co do powiedzenia masz Ty :) Skoro i tak już tu jesteś, to zostaw po sobie tych kilka słów, dzięki czemu i ja będę mogła trafić do Ciebie. Do następnego czytania, pozdrawiam i życzę miłego dnia! ;)